Monday, January 10, 2011

Aktiviti LarO di Kelas

Hye!!

Hurmm...mcm tak sesuai jekk tajuk entry aku tuh..heh..hari mcm yg aku btau tadi rezeki aku murah sbb kelas cancell..so ade la sket aktiviti mcm agak laro yg kiteorg buat..huhu...(actually tak de la laro sgt pun..) sebelum tu aku nak btau jugaklah nape kelas arini cancell..kelas cancell sbb father in law Dr. Kameel meninggal dunia..tak tau la pulak sbb sakit ape..wallah hu allam...Al- Fatihah utk arwah..semoga rohnya di berkati dan di tempatkan di kalangan org2 yg soleh dan beriman...AMEEN~

So check it out..aktiviti kami berempat ini...heheh




hehe...aku tak tau nak buh caption cemane..so manual je lah ekk..yg tudung itam tu kak uul..tudung ala2 olive green tu mia..yg pink color tu tisa..


ni la dia kojaan kami berempat..heh..;P

0 comments:

Post a Comment