Tuesday, January 4, 2011

Ape cerita???


Assalammmualaikum...

Hi everybody..

Hari ni selasa, 4/1/11, hurmm..ape yg aku nak cite hari ni ehh??Hari ni tetido lepas subuh..jadi telajak smp jam 11..huhuh..burok benor anak dara tdo tgh2 hari buta..so mcm tak sempat nak breakfast..heh..tak minum la shakes hari ni..huhu..selalu jek cengelat..cemane nak kurus nih???haisshhh..pas bangun tdo terus la kemas katil semua..pastu terus cek planner aku hari ni..so, hari ni aku nak jumpa lect nak discuss pasal slide presentation yg dah kite org bertungkus lumus siapkan semalam smp pkl 1 pagi...lepas tu aku nak siapkan homework pasal retirement planning yg kene submit esok time kelas..huhuh..

Tadi msg lect dia ckp jumpe pkl 3 ptg..so bole la aku siapkan basuh baju..lunch..dgn buat sikit homework tuh..kejap lagi tgg kak min dgn sabiqah ( group member) datang sbb nak p jumpe lect sama2..heh..okay la..cau cin cau...


see u then..
byeee...

0 comments:

Post a Comment