Thursday, January 6, 2011

Khamis yang Redup

Salam & Hi everbody!!!!

Hari ni 6/1/11...kejap je kan da nak seminggu di tahun baru..cepat betol masa belalu..aktiviti aku ari ni..hurmm ape yekkk..tak dek buat pape pong..

Pagi tad bgn awal sbb nak sahur..kebetulan plak puasa arini rasa mcm tak puasa dgn cuaca yg suram  sejuk dan redup jekkk..lapar tak rasa..dahaga pun tak rasa..rasa ngantokkk jekkk...hehehe..tu yg mcm tak produktif jugak la arini..tap at least pagi tadi aku da basuh baju sebelum solat subuh..( ade la sikit hasil..dari tak dek..)

Semalam janji dgn kak uul nak makan 'nasi ayam penyet' kat mahallah ameenah..biasala org puasa..nafsu mmg telajak..smlm lg dah pk nak bebuka makan ape..tak senonoh sungguh..hehe..lg pun bole jugak aku panaskan enjin sang wira aku yg da 3 ari kot tak gerak2 tuh..kang kong mati lg baterinye..tak ke sia2 tak dpt gerak langsung nant..heh..

Di sebabkan aku kurang produktif arini..aktiviti aku hanyelah di atas katil sambil baca novel..lepas tuh dok tgk movie korea kesukaan aku..huhu..nant kalau da abis baca novel dgn tgk cite korea ni ape lg tah yg boley aku buat..huhuh..kene pk nihh..sebelum aku jadi kebosanan tahap gaban...( any idea yg menarik boley la korang suggest kat aku ehh) 

okay la smp bertemu lg...


motif gambar nih???? (tahhh - konon2 aku la yg main ujan tuh..)

source : google image

0 comments:

Post a Comment