Tuesday, January 11, 2011

Rabbit???

Salam Selasa kawan2..

Tgh buat ape???aku baru jek sedar dari mimpi yg lena..hahaha...(sure kene kutuk dgn cik kongah nih) Bangun2 tdoq jek tetibe teringat pasal rabbit...huhuhu...tahun lepas classmate aku yg aku panggil 'kak min' nak bg aku rabbit..kite org (aku + en anip) da p la rumah dia nak tgk rabbit..huhuh..comey2..suke2..cute2..pastu tepon la queen besar kat rumah..uhuuuuuuu..queen besar tak bg..sbbnye ckp aku ade history lelah..sungguh keciwa...huk huk..pastu aku pon btau la kat king aku..hehe..king aku ni bab2 cenggini suke jugakk..huhu..king da bg..malang nye queen main ugut...mak ckp ni ha "buat la..tanak dgr ckp mak..nant kene lelah balik mak tak tau.." huhu..-_-

Aku ni plak jenis yg kalau aku nak sumting tuh boley smp bwk2 dlm mimpilahh...huhu..bile da masuk dlm mimpi tu maknenye mmg kene buat sumting lah tuh..huhu..cemane nih????

Kalau bela ( pelihara) je rabbit ni tak btau mak boley tak???

tak leyyy2....


nanti....dosa...


alarrrrr...


-_-


tap....


huhuhu



aku nak RABBIT!!!!!!



nak yg nih......



source : google image

boley laaa....pleaseeeee

4 comments:

selenga said...

hahaha..mmg patut kne kutuk pun! :P..nk rabbit kunun!dulu sebok nt kucing..alih2 pencinta haiwan ni gak yg jaga..mne jnji manis mu kunun nk jage si tompok dulu..time awl2 rajen la bg mkn..bile berak den ni jugak la yg kene..nk pegang rabbit pun takut..ade hati nk bela..hahha..tui!!!:P

p/s:lame tak maen tui2 ngan awk kn..hahaha

Nurul Jaliah said...

cesss....rabbit ni tak pe..nant kite belila pasir serap bau tuhh...uhhh..bile la ank ade rumah sndrikk...nant sy bela jugak rabbit..;p
en anip bg bela rabbit..

selenga said...

pastu en anip awk gak la yg nk kne bersih kn tmpt rabbit tu every week kn..hahaha..cm la sy tak kenal awk! :P

Nurul Jaliah said...

alarhh...bialah kalau dia kene besih pongg..at least dia begerakk...ni takk belengko jek mcm ulaq..

Post a Comment