Friday, February 4, 2011

Gegata punye pasal

Salam...


Ari ni last entry utk Jan 31...ape kess ari ni?? huhu...hadiah akhir bulan utk aku..kene cucuk 2 jarum di sebabkan gegata...bahasa org dolu2 kene ludah dek antu...kalau bahasa doctor ape kebende tah..susah nak nyebutnye..senang ckp arlegic..

Aku start kene semalam 30 Jan...time dalam keta otw balik pekan ( kg belah abah)...tetibe nampak 3 bintat kat lengan aku belah kiri...pastu lg 3 kat belah kanan...tetibe dia merebak plak..da la gatal tahap dewa..malam tu aku telan 4 bijik piriton..(pengsan la jap)..esoknye smp ke kaki ke muka pulak dahh...sahh penyakit lama dtg balik...huhu...aku da lama tak kene bnd alah nih...smp tahap da tak bebaju dah...tak tahan...cikgu ngaji aku siap suh lumur kunyit cuka dgn garam....perggg..terbaekkk lahh...pedih gile weyhh...last2 ke klinik gakk...ape lg...inject la...sbb da teruk sgt...sib baik muka tak naik byk lg...kalau tak sepet lg la mata aku...kene steroid satu injection...pastu piriton satu injection...lalok la aku....tdo tak sedar ke diri...bgn2...ilang da gegata aku..magik plak rasa...heheh....(tap abah ckp tu semua dgn izin ALLAH....)





Alhamdulillah....terima kasih ALLAH...sembuhkan aku...ameen



p/s : lepas ni tobat takmo mintak sakit dahh..huhu





nota kaki: sepatutnye entry ini di post pada 31 Jan 2011 through my bb..tapi sbb tak abeh blaja lg dgn Yong...huhuhu...pastu tak dpt le post..

1 comments:

kakchik@ella said...

Eee .. rimas dan tak selesanya bila kena gegata, kan.

Post a Comment