Friday, June 3, 2011

1 Rejab 1432

Salam..

Ape khabar korg...hari ni 1 Rejab...da tak lama da nak puasa...huhu..mane yg tak abis lagi ganti puasa tu sila la ganti yekk..aku pung nak ganti gakk..tap  mak aku ckp aku da ganti skali dgn dia aritu..(biasanye mak ganti awal2..dua ari raya da buat)..tapi..aku mcm was2 plakk..huhu..takpela..tak rugi pun ganti byk2 kali..so bile aku nak start ganti??? walaupun yg kene ganti tu tak byk tapi kene la ganti gakk..huhu..aku tinggal puasa dlm 3 ari jekk..maklum le..sy period dgn makan OCP..huhu...may be nextweek la puasa...

Hari nak nak cite pasal sakit kepala dan sakit tengkuk...pagi tad bgn subuh rasa sakit sgt tengkuk ku..malam tadi mimpi best plakk..hahaha ( mimpi Aaron Aziz...sungguh!!! tak cemane bleh masuk dlm mimpi pon tak tau..ni mest penangan SETH TAN dlm NORA ELENA... :p 

Dah kisahnye bgn pagi sakit tengkuk sakit kapla..confirm le aku sambung tdo balik...pastu kemas rumah..siap2 nak p lib..p lib da nak zuhur...pastu p makan tgh ari...duk kat lib - cari2 articles..huhu lg bertambah penen..dtg buat keje jekk penen..penen jekk buat keje..( ni tipu laa..kalau da penen tdo jekkk ;P)..

Pastu ni..aku masih di library...huhu....menunggu utk pulang ke rumahh...tap tgh duk update application ipad...soo..kene tgg jap..

sambil tgg sambil download articles...so balik rumah kang bleh print articles pastu filing...adoyyy..penen2...

okeylahh....sampai sini jek laaa..nant aku sambung tulis lagi...daa~

0 comments:

Post a Comment